Kulturystyka Nowej Generacji !!!

Kulturystyka
Dzisiaj mamy: 17 wrze秐ia 2019 | Os贸b Online: 1



 
Dieta 1200 kalorii 17 lutego 2009
Sama nazwa wskazuje, 偶e dieta 1200 kalorii dostarcza dziennie 1200 kcal (a wi臋c poni偶ej dziennego zapotrzebowania). Sekret tej diety to spo偶ywanie niedu偶ych porcji, jedzonych pi臋膰 razy w ci膮gu dnia, co trzy godziny o tej samej porze w celu oszukania g艂odu.



Dania zawieraj膮 odpowiedni膮 ilo艣膰 pe艂nowarto艣ciowego bia艂ka i minera艂贸w. Stosuj膮c diet臋, mo偶na pi膰 bez ogranicze艅 niegazowan膮 wod臋 mineraln膮, najlepiej jednak na kilka minut przed lub dwie godziny po jedzeniu (podobnie jak pozosta艂e napoje). Je艣li stosujemy diet臋 d艂u偶ej ni偶 tydzie艅, w kolejnych tygodniach powinno si臋 zast膮pi膰 posi艂ki mi臋sne rybnymi. Ryby powinny by膰 spo偶ywane 3-4 razy w tygodniu. Maj膮 wiele pe艂nowarto艣ciowego bia艂ka oraz korzystne dla zdrowia nienasycone kwasy t艂uszczowe omega 3. Dieta 1200 kcal nie powinna by膰 stosowana d艂u偶ej ni偶 1 miesi膮c, mo偶na j膮 powt贸rzy膰 dopiero po 2-3 miesi膮cach.

艢niadanie
1. 2 kromki razowego chleba 偶ytniego: jedna posmarowana niskos艂odzonym d偶emem, druga z plasterkiem szynki drobiowej, 150 g sa艂atki jarzynowej z marchewk膮, groszkiem i odrobin膮 jogurtu 0% t艂uszczu.
2. Szklanka mleka 0,5% t艂uszczu z 3 艂y偶kami p艂atk贸w owsianych, 2 kromki pieczywa chrupkiego z 2 plasterkami pol臋dwicy drobiowej, 150 g sur贸wki z pomidor贸w i kiszonych og贸rk贸w.
3. 2 kromki razowego chleba 偶ytniego, 50 g tu艅czyka w sosie w艂asnym, pomidor, 150 g sa艂atki z kiszonych og贸rk贸w i cebuli. 4. 2 kromki pumpernikla z 40 g pasty z ziarnistego serka twarogowego i pomidora, posypanej szczypiorkiem, niepe艂na szklanka mleka.
5. 2 kromki chleba 偶ytniego z niskos艂odzonym d偶emem truskawkowym, banan 200 g kefiru.
6. Szklanka mleka 0,5% t艂uszczu z otr臋bami pszennymi, kromka razowego chleba 偶ytniego z plasterkiem szynki drobiowej, pomidor.
7. Omlet na parze z 2 jajek, 艂y偶ki m膮ki i mleka z 2kromkami 偶ytniego chleba razowego 100 g sa艂atki z pomidora, og贸rka, szczypiorku, cebuli i odrobiny oliwy z oliwek, szklanka kakao.

II 艣niadanie:
1. 20 g serka czosnkowego o zawarto艣ci do 30% t艂uszczu, 5 rzodkiewek, jab艂ko.
2. Sa艂atka owocowa z kiwi, po艂owy banana, brzoskwini, odrobiny jogurtu naturalnego 0% t艂uszczu.
3. 100 g jogurtu owocowego 1,5% t艂uszczu z 2 艂y偶kami otr臋b贸w pszennych, 2 mandarynki.
4. Kromka chleba chrupkiego, plasterek szynki drobiowej, p贸艂 papryki czerwonej.
5. 180 g sa艂atki warzywnej z kapusty peki艅skiej, kukurydzy i pomidora.
6. Kromka pumpernikla z 40 g ziarnistego twaro偶ku, jab艂ko.
7. 150 g kefiru 0% t艂. z 2 艂y偶kami otr膮b pszennych, grejpfrut.

Obiad:
1. Zupa jarzynowa z fasolki szparagowej, brukselki, ziemniak贸w i w艂oszczyzny 100 g pol臋dwicy z ruszt, 3 艂y偶ki kaszy gryczanej na sypko, 150 g sur贸wki z pomidora, kiszonego og贸rka i cebuli, 150 g kalafiora z wody z odrobin膮 mas艂a.
2. Talerz zupy og贸rkowej z ziemniakami, w艂oszczyzn膮 i odrobin膮 mleka 1,5%, t艂. 100 g indyka pieczonego w folii z brzoskwini膮 i rodzynkami, 2 艣rednie ziemniaki, 200 g sur贸wki z seler贸w, jab艂ek i marchwi.
3. Talerz barszczu czerwonego z ziemniakami 180 g go艂膮bk贸w z mi臋sa z indyka, ry偶u, kapusty i koncentratu pomidorowego, 2 ziemniaki, 200 g sur贸wki z pomidora, cebuli i papryki czerwonej.
4. Talerz krupniku z 30 g kaszy i w艂oszczyzny 100 g kurczaka pieczonego w folii, 2 ziemniaki, 100 g gotowanej marchewki, 100 g sur贸wki z cykorii z odrobin膮 cukru, sokiem z cytryny, natk膮 pietruszki.
5. Talerz zupy pomidorowej z 2 艂y偶kami makaronu gotowan膮 na w艂oszczy藕nie, zabielanej mlekiem, 100 g dorsza z rusztu z pieczarkami, 150 g ziemniak贸w puree, 100 g sur贸wki z marchwi i jab艂ka, 100 g sur贸wki z kapusty peki艅skiej, kukurydzy i pomara艅czy.
6. Talerz zupy fasolowej gotowanej na w艂oszczy藕nie i zabielanej odrobin膮 mleka, 200 g ciel臋ciny duszonej z warzywami, 50 g fasolki szparagowej, 30 g kaszy gryczanej, 200 g sur贸wki z marchewki i jab艂ek.
7. Talerz zupy kalafiorowej gotowanej na w艂oszczy藕nie, 150 g piersi kurczaka pieczonej w folii, 40 g ciemnego ry偶u, 200 g sa艂atki z tartej marchewki, pora i odrobiny jogurtu naturalnego.

Podwieczorek:
1. Szklanka kefiru, kiwi.
2. Kromka pieczywa chrupkiego z 30 g serka ziarnistego, 4 rzodkiewki, szczypiorek.
3. P贸艂 szklanki mleka z p艂atkami kukurydzianymi.
4. 100 g jab艂ka tartego z marchewk膮, pomara艅cza.
5. 150 g owoc贸w sezonowych, 100 g serka waniliowego z 3 艂y偶kami p艂atk贸w owsianych.
6. Jogurt.
7. Szklanka soku pomara艅czowego.

Kolacja:
1. 2 ma艂e ziemniaki w mundurkach, szklanka zsiad艂ego mleka, 100 g sur贸wki z por贸w i pomidor贸w, 100 g sur贸wki z czerwonej kapusty z cebul膮 i odrobin膮 oliwy z oliwek.
2. 160 g sa艂atki z kaszy kuskus, 2 cienkich plastr贸w szynki, pomidora, cebuli, odrobiny oliwy, mandarynka.
3. 2 kromki razowego chleba ze 100 g sa艂atki 艣ledziowej (gotowany ziemniak, 艣led藕 w oleju, cebula, zielony groszek, odrobina jogurtu).
4. 150 g galaretki z kurczaka, 2 kromki razowego chleba 偶ytniego, kiwi.
5. 200 g ry偶u zapiekanego z warzywami, 偶贸艂tym serem i groszkiem konserwowym.
6. 200 g ryby po grecku z warzywami, 2 kromki chleba chrupkiego, jab艂ko.
7. Kromka chleba grahama z 80 g dorsza w臋dzonego,170g sa艂atki z kiszonego og贸rka, cebuli i odrobiny oliwy z oliwek.