Kulturystyka Nowej Generacji !!!

Kulturystyka
Dzisiaj mamy: 20 marca 2019 | Osób Online: 2



 
Imbir 01 lutego 2006
Znana od wieków roślina lecznicza i przyprawa. Przyprawa obecnie mało popularna, jednak dostępna w niektórych sklepach spożywczych.



Dla celów robienia masy warto skupić się na dwóch właściowściach imbiru.

Po pierwsze imbir pobudza apetyt a także poprawia trawienie poprzez zwiększenie wydzielania soków żoładkowych. Nie drażni przy tym żoładka w takim stopniu jak np. pieprz. Warto zatem dodać imbiru do ciężkostrawnych posiłków jak np. mięso, potrawy z jaj, soja, fasola itp. Można używać imbiru zamiast pieprzu np. do kanapek. Znakomicie smakują piersi kurczaka z imbirem.
Jeśli masz problemy z chorobą lokomocyjną warto przed podróżą zjeść łyżeczkę imbiru, jeśli jest to dla ciebie za ostre to można zagryŹć to chlebem. To samo można zrobić przed wzięciem ciężkostrawnej odżywki białkowej - w szczególności białka jaj.

Po drugie imbir wchodzi w skład wielu leków leczących stawy po urazach. Trening na masę wymaga określonych ćwiczeń, które trudno wykonać bez mocnych i sprawnych stawów. Udział imbiru w diecie profilaktycznie wzmocni stawy narażone na zwiększone obciążenia, pomoże w ich regeneracji po treningu. Za sproszkowane kłącze imbiru zapłacisz o wiele mniej niż za specyfiki w aptece.

Sterydy a kulturystyka tylko na www.megamuscle.pl