Kulturystyka Nowej Generacji !!!

Kulturystyka
Dzisiaj mamy: 20 stycznia 2019 | Osób Online: 3



 
Pomiary mięśni 11 lutego 2006
Pomiary poszczególnych części ciała należy wykonywać wtedy, gdy mięśnie są ostudzone, a nie bezpośrednio po ćwiczeniach. Pomiary wykonujcie najlepiej rano zawsze o tym samym czasie i zawsze w ten sam sposób, mierząc obwód w środkowej części mięśnia.



Nie naciągajcie centymetra za mocno lub tak aby wisiał luŹno. Pomiarów dokonujcie na miarce z dokładnością do 0,5 cm.

Oto miejsca, w których należy robić pomiary:



IDEALNE PROPORCJE POD WZGLĘDEM BUDOWY FIZYCZNEJ

Dwiema nierozłącznymi cechami, decydującymi o osiągnięciu sukcesu w dążeniu do pełnego rozwoju fizycznego są: idealne proporcje budowy fizycznej oraz dobrze zdefiniowane, wyraziste mięśnie.
Wyjściowym obwodem są biodra, których obwód powinien wynosić 0,9 obwodu klatki piersiowej. Obwody karku, ramion, przedramion i talii można określić na odstawie obwodu klatki piersiowej, a obwody ud i łydek na podstawie obwodu bioder. Idealnie proporcjonalny kark powinien mierzyć nieco więcej niż 38% obwodu klatki piersiowej. Obwód przedramienia powinien wynosić 30% obwodu klatki piersiowej. Obwód napiętego, zgiętego ramienia powinien być o 20% większy od obwodu wyprostowanego przedramienia. Obwód w pasie powinien wynosić 75% obwodu klatki piersiowej. Obwód uda – 60% obwodu bioder, a obwód łydki – 40% obwodu bioder lub około 65% obwodu uda albo tyle samo, co obwód napiętego ramienia.

Źródło: Joe Wieder

www.megamuscle.pl - Kulturystyka dla Każdego