Kulturystyka Nowej Generacji !!!

Kulturystyka
Dzisiaj mamy: 06 grudnia 2019 | Osób Online: 3



 
Wyciskanie sztangielek 24 sierpnia 2006
Wyciskanie sztangielek.

Cel ćwiczeń: cała obręcz barkowa (wszystkie części mięśni naramiennych).





Pozycja
Ćwiczenie w pewnym sensie do wyciskania sztangi zza karku. Podobnie jak ono, angażuje wszystkie części mięśni naramiennych. Na ogół powinno się wykonywać je w pozycji siedzącej, ponieważ daje to możliwość pełniejszej koncentracji i lepszego wczuwania się w zalecam również pozycję stojącą.

Wykonywanie
Dłonie ze sztangielkami przez cały czas trzymam tak ,aby ich wewnętrzne części, skierowane były do przodu. Ruch wyciskania powinien być nieco szybszy od ruch opuszczania .Nie może on jednak być zbyt szybki, gdyż trudniejsze by było zalecane przy tym ćwiczeniu napinanie ćwiczonych mięśni. Dużą uwagę powinniśmy przywiązywać do prawidłowej pozycji. Przez cały czas klatkę piersiową mamy wypchniętą do przodu i zachowujemy naturalną krzywiznę kręgosłupa. Taka pozycja zabezpiecza przed urazami w dolnej części kręgosłupa.