Kulturystyka Nowej Generacji !!!

Kulturystyka
Dzisiaj mamy: 23 kwietnia 2017 | OsÛb Online: 2



 
Odpowiednia suplementacja po przerwie w treningach 20 lutego 2014
Systematyk i wytrwałość w kulturystyce to cechy, które liczą się chyba najbardziej. Tylko dzięki nim jesteśmy w stanie osiągnąć założone cele. Jednak, każdemu zdarzają się przerwy w treningach; wyjazdy na wakacje, urlop czy choroba powodują, że czasem nawet na kilka tygodni musimy zrezygnować z siłowni. Powrót do systematycznych treningów łączy się jednak z stosowaniem odpowiedniej suplementacji.
więcej
HCA 05 maja 2006
W ostatnim dziesięcioleciu obserwujemy nagły zwrot oficjalnej medycyny, ku tradycyjnym, ludowym technikom terapeutycznym. Współczesna analityka, co raz częściej odkrywa w starych surowcach leczniczych środki, skuteczne w walce ze współczesnymi problemami zdrowotnymi.
więcej
Białko sojowe 18 kwietnia 2006
Wiele napojów proteinowych zawiera soję, ale słyszałem, że soja nie jest zbyt idealnym białkiem dla kulturystów. Czy powinienem wykluczyć ją z diety ?
więcej
Arginina 10 kwietnia 2006
W ostatnich czasach naukowcy dużo miejsca w swoich badaniach poświęcali argininie. Ich badania doprowadziły do ujawnienia wielu intrygujących faktów dotyczących tego aminokwasu- faktów, które upoważniają mnie do określenia argininy mianem „niezwykłej”.
więcej
Odżywki - Selen 20 lutego 2006
Organizm człowieka zawiera około 6 mg selenu. Ogólnie ujmując selen jest przeciwutleniaczem, antyseptykiem, środkiem przeciwzapalnym, przeciwwysiękowym, przeciwalergicznym, przeciwnowotworowym, odtruwającym, immunostymulującym.
więcej
Pozostałe informacje
Odżywki Carbo - węglowodany 22 stycznia 2006
Odżywki białkowe 17 stycznia 2006
Gainery 15 stycznia 2006
Kreatyna 12 stycznia 2006